somina tua sequere tu sola finem decernis omne fieri potest

fredag 16 december 2011

11-12-13 Kärlekens dag

våra ringar, helt släta raka i titan och ni ser vilken ring som är min




Hjärtat hugger in i varmrätten, min bara min






Förrätten, Lax- och räkceviche



Varmrätten, serranoinlindad oxfile med rosmarin och vitlök till det serverades potatiskaka, ungsbakad tomat med basilika, kokt grön sparris samt ett utsökt kryddsmör med salt tomat och ett med rostad vitlök. jag njuter när jag ser bilden





Efterätten, vanilj- och färskostmousse med hjortron toppat med hasselnötscrunch och lite florsocker




vita rosor




dukning med rosenblad och pärlhjärtan



Vart ska jag börja? att vi hade en en helt fantastik dag den här veckan tillsammans. 111213 klockan 14:15:16 så bytte vi ringar med varandra och kärleken oss imellan är gränslös. En kall eftermiddag med vindar som is förlovade vi oss på skutberget utöver vänern, utsikten är helt otrolig.

Känner ett lugn i hela kroppen att vara så tillfreds och nöjd, nöjd över det jag faktiskt har, vilket är det bästa som kunde ha hänt mig, att hitta en som Patrik. Citerar min fina vän Elin som sade
" alla bitar i Linas livspussel har fallit på plats" och det är bara så sant. Jag saknar ingenting, jag bara drömmer om vår framtid tillsammans och allt vad den kommer att innehålla. Den kommer så småningom, jag har inte bråttom. Men jag vet en sak, att den kommer bli fantastiskt fin


Va rädda om varandra där ute, och vårda det fina ni har tillsammans, det tänker vi göra.


PUSS L


3 kommentarer:

Karin K sa...

Silverringar, superfina, o en middag på McDonalds i Vårgårda hade vi ;-) Hahaha!! Men det var hiiimla mysigt ändå! Ha en bra helg Lina!

Lina sa...

det låter också himla mysigt Karin, huvudsaken är att man är med varandra och mår bra, och ni kommer ju förmodligen alltid sammankoppla McDonalds med er förlovning :) Ha en skön&Bra helg du också Karin, tycker du är så go! kramar!

Karin K sa...

Precis! Du är supergo du med =) Kramisar