somina tua sequere tu sola finem decernis omne fieri potest

tisdag 4 oktober 2011

inte speciellt imponerad


av att sitta på föreläsning en hel jävla dag. något som ska vara ett tillfälle att ställa frågor som man har.. men vi på högskolan Dalarna tillåter inte det, för det inte finns tid. för att matrialet som ska gås igenom är för stort. så rent tidsmässigt går det inte. ändå kan vi sluta 75 minuter tidigare? hur i helvete kommer det sig? en föreläsare som är så speedad som att hon druckit 25 redbull till frukost. efter många om och men, fick vi ställa frågor.. precis som att jag ville göra det, Icke!

inte första gången det är så här, men det ska de få höra eller läsa i den traditionella utvärderingen, där tänker jag inte spara på krutet!

Nog om detta, är sleten och trött idag. träningsvärk har jag också av mina små tre kilos hantlar jag PUMPAR med haha som patrik tycker är så roligt varje kväll.. men något händer ju där inne i kroppen. trevligt!

Idag ska jag och syster mot skutan och ta ett varv igen, frisk höstluft I love. får nog bli powerwalk med stavar idag, eller om det blir löpning. den som lever får se.

åh just ja. våran stora TV gick sönder idag med, hipp hipp hurra? nej inte det heller, tänkte att jag skulle slå på förlossningskliniken på lunchen och kolla på små bebbar, men det blixtra till och en odör av bränt kom smygande. happ det va det sparkontot, tror Putte blev glad innerst inne eftersom han vill ha en ny. och det känns ju lite skönare och mer befriande i själen att köpa en ny TV för att den förra gick sönder.. så där blev vi väl minst 10 lax fattigare eftersom han inte nöjer sig med något lagomt, inte jag heller för den delen.. hur som helst lät han sprättig på rösten när jag lämnade beskedet..

Igår kom E. Jakobsson till Karlstad också och höll till på CCC hela dagen så va väl inte sämre än att jag drog dit, drack kaffe, bubbla om bebisar och skola. och nästa gång vi ses är det en liten pys med, en liten bebis, jag längtar efter att få se den lilla! och det sprudlar av pressenter i huvudet!

Nu ska jag väl försöka klippa och klistra i dokumentet om buksjukdomar, så jag får någon ordning på det :)

Ha en bra kväll mina vänner
PUSS

Inga kommentarer: