somina tua sequere tu sola finem decernis omne fieri potest

lördag 6 november 2010

FLOW

bara svävar, har tillbringat den här helgen hitills med helt fantastiska människor. Igår kalasade vi i saxhyttefallet och många bland de bästa fanns där. Johanna kom hit och vi talade om lite allt möjligt drack vin&öl och pratade vad mycket vänner betyder och vad glad man blir av att någon bryr sig om, tänker och tycker om en.. så underbart

Har en frihetskänsla i kroppen att jag kan göra precis vad jag vill denna helg. Första kursen är slut, tentan är skriven och nu väntar bara en ledig helg, utan måsten och borden. det är betydelsefullt och otroligt värdefullt, njuter av varenda sekund. samtidigt som jag ser fram emot måndagen och ny kurs. jag är taggad, men jag uppskattar ledighet. mycket! ladda batterierna

Har precis avnjutit en middag i världsklass med R.Flink i Strömsdal som va braaa munngo,Riktigt trevligt och vi talar ju om en gentleman som både kör dit, och pröjsar hela kalaset, Stor kram till dig vännen!

Är i ett flow och känner lycka till allting, alla vänner, mig själv och hela livet.. den känslan är underbar, känner att jag strålar i kapp med solen. iallafall efter den här dagen. jag myser och bara är till fullo! skulle vilja dela med mig den känslan till alla som känner att hösten blir lång och till er som känner er lite nere. men ni kanske dras med ändå..

Nu väntar kyrkan med de allra närmaste för att hämta ett litet ljus för våran älskade Mary, kvällen fortsätter på Wigelievägen med kärlekseliten och lite go tjejöl!

over and out!
Loveliii

Inga kommentarer: