somina tua sequere tu sola finem decernis omne fieri potest

söndag 20 juni 2010

köpt egen lägenhet

Bestämde mig under veckan och slog till i fredags. En söt mysig etta på svängsta 54c. Bra golv, tapeter som definitivt inte faller mig i smaken, vilket innebär att det ska rustas! målas och tapetseras, slipa parkettgolv så det blir ljust, sätta upp fondvägg i rummet och köket, måla hall och alla garderober och jag är i upplösningstillstånd, helt galen av förväntan :)
Fondtapet i rummet är vald redan, en vit med stora vita medaljonger, så snygg! resten av rummet blir vitt och stilrent. Gardin/drapperi framför sovalkoven som skärmar av, kommer också bli galet!
Hallen blir nog i någon grå nyans som jag målar. Hjärtat i lägenheten kommer helt klart bli väggtexten, melike!

har hittat galet fint barbord med stolar till ett kanonpris, likaså divansoffa, ska åka och titta imorgon i kga och är det bra så slår jag till.

återkommer med före och efter bilder, kan va kul :)

Ha en fin söndag, för det ska jag ha!

Take care

Lovely

Inga kommentarer: