somina tua sequere tu sola finem decernis omne fieri potest

måndag 5 april 2010

Måndag...

Påsken har varit bra, känner faktiskt så här just nu, här o nu; Sköööönt med vardag imorgon!!!!Hela påsken har tillägnats med nära o kära och så har jag jobbat lite. det är dugligt :)
Idag har jag arbetat som en redig jäkla karl. Har tillägnat min bil hela SEX timmar av min lediga tid, på en o samma dag. Har tvättat den två gånger ( inget fusk här inte)o så vaxat hela helvetet! Blev så utmattad så jag var tvungen att gå o lägga mig. hmmm..sov 1,5 h helt obehinrdat!! SKA INTE STARTA BILLACKERING! Jag lovar!!
fick lite mer empati för dem som verkligen håller på o grejar, donar,dolar, putsar och gniiiiiir på de här bilarna, var Eviga dag. Det finns sådana stjärnor(eller stolpskott)här ute i vår vilda värld

Fick ett akut saltsug så jag åkte 4 mil för att köpa chips? i min nyvaxade bil som nu blev lite dammig..smällar man får ta, precis som bakfylla!
Nu ska jag bege mig neråt, ner till mellanplanet i huset för att se vas TV:n har att erbjuda, troligtvis inte ett jävla dugg! Fan vad vulgär jag är i mun!

Ha en Fortsatt bra måndagskväll

Love L

Inga kommentarer: