somina tua sequere tu sola finem decernis omne fieri potest

söndag 4 oktober 2009

Yo

Idag har det varit en fullspäckad dag hitills, och än är den inte slut. Vaknade för Att M härja i sängen, och då var det bara att gå upp till farmen och mata, gjorde frukost åt älsk & syster och sen gick vi en långpromenad. Det var skönt, men kallt dock. riktigt iskall luft som bet tag i kinderna.
Sen drog städpatrullen igång, eller ja, Jag själv drog igång en mini städpatrull. Plocka, damsög och torka golven åt mammi innan de skulle komma hem. Vet själv hur jag skulle känna om de va bröte högt&lågt när man kommer hem efter att ha varit borta i nästan en vecka och precis åkt 50-60 mil. Så jag kände mig lite empatisk där iförväg.

Nu ska jag ta mig en kaffeköpp innan lite trevligt kvällsjobb

Love L

Inga kommentarer: