somina tua sequere tu sola finem decernis omne fieri potest

onsdag 30 september 2009

Rädsla, städning och lite annat

M sprang upp och ner igår hela kvällen. Kunde verkligen inte slappna av och komma till ro, han låg som på nålar. stackaren..Jag hörde otäcka ljud hela kvällen och kolsvart var det i huset och M spärra upp öronen för minsta lilla..Till slut kom vi till ro ,L&M och somnade.
Under dagen har jag skurat och gnitt hemma i huset, det blev fint, och gud så bra man mår i ett städat och iordningställt hem. detta värderar jag högt. Farmor kom o hjälpte mig o tog in ägg också (: och hon städade lite hon med, hon gillar det så spela Roland liksom ;P
Hinner aldrig vara med min mys. kommer alltid något i vägen, när han jobbar så är jag ledig och tvärt om. Imorgon blir det till att köpa nya skidor i skinnis med kusin&moster, då hinner vi knappt ses och på Fredag åker jag till Fredriksberg till Anna och sedan vidare mot Ludvika för kalssfest med OParna, kommer hem lördag o då börjar han att jobba igen. Det är bara att gilla läget o se glad ut känns det som, finns inte så mycket att göra åt saken.. För jag vet att det kommer dagar när vi kan ses, jag lovar o svär på heder o samvete hjärtat <3

Nu ska jag göra iordning mig för några timmars kvällsjobb
Ha det underbart alla älskade vänner

Love L

Inga kommentarer: